NOORCM PROFİL

NoorCM Profil™ ile Özelleştirilmiş Yatırım Ortamı

NoorCM’de şeffaflık, samimiyet ve doğru iletişim şirket kültürünü oluşturmaktadır. NoorCM hesaplar arası hizmet ve maliyet sınıflandırması yapmamakta,“Her NoorCM müşterisi için eşdeğer, ancak her bir NoorCM müşterisi için özelleştirilmiş hizmeti” sunmaktadır.

  • NoorCM’de her yatırımcı için otomasyona bağlı özel yatırım ortamı oluşturulur
  • NoorCm yatırımcıları 24 saat tek telefondan kesintisiz müşteri hizmetleri desteği alır
  • Kendisi iletişim tercihi ve zamanını belirler
  • Kişiye özel piyasa bilgilendirme hizmetlerinden ücretsiz yararlanır
  • Kişiye özel birebir eğitimlerden ücretsiz faydalanır
  • Kişiye özel işlem ve strateji değerlendirme raporlarını alır ve Müşteri Temsilcisi ile analiz eder
  • Ateşan Aybars yorumu ile sadece ilgilendiği ürün bazlı raporlar alır
  • Kendine atanan NoorCM Müşteri Temsilcisi ile iletişimle yatırım ortamını sürekli geliştirir
  • NoorCM yatırımcılarının sürekli gelişimini kendi gelişiminin ve başarısının kaynağı kabul eder
NoorCM Profil

NoorCM Platform

Ödüllü OTC Uzmanı

NoorCM bölgedeki ödüllü̈ OTC piyasa yapıcılığı hizmetini ülkemiz ile buluşturuyor. Forex yatırımcılarına yatırım hedeflerine ulaşmada, işleri ile ilgili destekleyici çözümleri oluşturmada mekanik değil iletişime dayalı bir filtre ve piyasa destek hizmeti veriyor.

NoorCM bölgede destek, hizmet, güvenirlik ve şeffaflık alanında birçok ödüle sahiptir. NoorCM OTC alanındaki bilgi ve tecrübesini, özelleştirilmiş destek hizmetleri ile birleştirerek müşterilerine sunmayı; her müşterisinin hedef ve tercihleri doğrultusunda onlara en uygun ve en donanımlı işlem ortamını sağlamayı hedeflemektedir.

NoorCM yatırımcılarına yönelik tüm uygulamalarında şeffaflığı ön planda tutar. Gerçek yatırım ortamı ile birebir aynı standartlarda çalışan deneme (demo) ortamında yatırımcıların uluslararası yatırıma en iyi şekilde hazırlanması için fırsat tanır.

Yatırımcılarının piyasada yatırım yaparken yaşayabileceği sorunları, bilgi ve tecrübesi ile önceden belirler ve pratik ve etkili çözümler üretir. NoorCM Müşteri Hizmetleri kayıtlarına göre Aktif NoorCM müşterileri ile yapılan tüm görüşmelerin içinde Aktif Müşteri Sorunu Bildirimi 2013’te %3, 2014’te %1.2 olarak gerçekleşmiştir.